Direktlänk till inlägg 14 november 2009

Ombytta roller...

Av Emil H. Viklökken - 14 november 2009 20:50

Det blev ombytta roller denna helg. En tänkt fredag med mys slutade helt oväntat i utgång med Johan och Nathalie för min, Maddes och Petras del.

Vi var på ett mycket meidokert ställe, utbudet blev inte så stor pga hårdheten på åldern för att komma in på nattklubbarna i Oslo. Det är sjukt vad mycket striktare regler Norge har på allt. Lite tråkigt men på längden säkert bra att inte minderåriga kommer och röjer. Det är verkligen 20 år som gäller. har varit ut ett par ggr i Oslo nu och jag vet inte på hur många ställen vi har fått ett nej. Tungt!


jaja, tillbaka till kvällen. Trots mediokert ställe blev kvällen lyckad med mycket nöje=). Hehe!

En av kvällens höjdpunkter var en dvärg som gick fram och shakade asset med tjejen som trodde hon var bäst på att dansa. Ska tlläggas att hon också kunde sin sak men lite väl utåtriktad kanske. Jag vet inte! Han var klockren. haha....

Det var trevligt att träffa Johan igen sen några veckors frånvarande med sällskapet. Kommer bli mycket oftare. Och det vet du!

Natten avslutades med ett hett snöbollskrig där vi grabbar dominerade mot tjejerna;). I stridens hetta så kanske en del av dem där bollarna gick lite för hårt mot objekterna. Hahaha, men det slutade bra med en överlägsen vinst för mig och Johan=)! Lr hur Joanni?? Kriget avslutades med några riktigt välfyllda händer med mulning. Hahahaha! Yees.


I fredags fick jag förfrågan om jag ville ställa upp i en mini turnering inom norsk-vvs i trot lr ej, INNEBANDY. Jag sa jag med en gång så nu kommer stickan fraktas 60 mil för att hamna i gamla goda händer. Haha! 2 december smäller det i bjölsenhallen. Be there=)!


I Norge så använder man sig inte av massa smeknamn och förkortningar på namn, som i Sverige. Då fattar dem ingenting! Haha.


Det gör man för att förenkla ens namn eller för att någon vill bli kallad för det eller har fått ett öknamn.

Men heter man Carl-Fredrik så säger man Carl-Fredrik. I Sverige skulle han garanterat få ett smeknamn eller en förkortning. Jaja, så är det med det så ni vet. =)

Norge vann förresten över VM-klara Schweiz på bortplan idag med 1-0. Såg bra ut. Tror Norge kommer få ett mycket slagkraftigt lag nu som kommer att ta sig vidare till nästa slutspel.


Nej, nu ska jag kolla på någon bra rulle.


Förresten, Mariette Hansson i Idol är ju otrligt duktig. Kör på marre. Kommer ta hem hela skiten! Undra vad det ger i odds. Ska kollas upp! =)  Lyssna på hennes duett med Calle, låten Someone new. Njuter av hennes röst.


Tack för mig för denna gång!



 
 
Ingen bild

Elisabeth

14 november 2009 21:34

Hej Emil! Hoppas att du har det bra i Norge. Har du lagt av med handbollen helt?

 
Ingen bild

Johan

18 november 2009 21:09

Ja det var väldigt trevligt å få se dig igen ! å det var även väldans trevligt trots mkt Gott & Blandat folk (du förstår nog vad jag menar Löken)

Ja man får kanske be om ursäkt där,krigarskallen tog över lite där.

Håller helt å hållet med namnet som du säger där ! d är verkligen så.


SåJA BRAVEHEART ! lika överlägsen segrare som Real SS !

Så ses vi snart lökish !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil H. Viklökken - 20 februari 2010 22:18

Jag kom upp till beitostølen igår på eftermiddagen. Det ær så skønt och avslappnande att vara hær uppe och bara mysa och slappna av efter mycket jobb och dylikt! Helt underbart.   Idag har jag stått på længden i fjællen hær. Minst 1 mil med Jens ...

Av Emil H. Viklökken - 16 februari 2010 23:00

Sportsidiot som man är lite så handlar det förstås om Manchester "The red Devils" United!  Dem tar hem första åttondelen mot Milan med 3-2 på bortaplan. Viktigt inför hemmareturen. Och vem är det som avgör mesta mästarlaget om inte kungen...............

Av Emil H. Viklökken - 16 februari 2010 17:09

Jag säger då det. Vilken fredag, och vilken lördag! Farligt kul värre...   Haha, det var riktigt roligt i helgen som var. Skulle egentligen bara bli lite pizza och några öl! Du kan ju lägga på 5-6 tuss till för vårat gäng som var ute.:)!! haha. ...

Av Emil H. Viklökken - 12 februari 2010 16:31

Sweet med helg!   Ikväll blir det pizza och mjöd med handbollsgrabbsen nere i drammen. Mysigt!   Annars blir det nog lugnt faktiskt! ska vila upp mig så jag blir 100 percent healthy.   OS börjar imorn lr inatt. Ska bli lite halvkul att se...

Av Emil H. Viklökken - 11 februari 2010 16:42


och bara 5.5 timmars jobb kvar till helg. Fin fint! Undra vad man ska göra i helgen egentligen?? Inget planerat. Inte vanligt... Hmm, lugnt eller något helt impulsivt kanske? Vi får se hur det urartar sig :).   Nu börjar undertecknd att tillfrisk...

Presentation


Tar dagen som den kommer. Oavsett blir den bra!!

Omröstning

Vad är skönast??
 Missionären
 Doggy style
 Skeden
 Ridandet
 Oralsex
 Analt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards