Direktlänk till inlägg 16 februari 2010

Vilka utgångar!

Av Emil H. Viklökken - 16 februari 2010 17:09

Jag säger då det. Vilken fredag, och vilken lördag! Farligt kul värre...


Haha, det var riktigt roligt i helgen som var. Skulle egentligen bara bli lite pizza och några öl! Du kan ju lägga på 5-6 tuss till för vårat gäng som var ute.:)!! haha.

Allt var bara så grymt kul. Middagen, där det snackades om allt på mysiga Lizzis i Drammen. Vidare färd till Pigen, dem tjänade fint på just ett bord där, och det var vi :) haha!!  Jaja, man lever bara en gång. Och någongång måste man få roa sig lite ute! Stämningen som var runt det bordet från tjaaa kanske 20.30 när folk fortf. satt och åt var party. Och så fortstte det hela natten lång. Tack grabbar!

Det var längesen jag hade det så trevligt på en utgång. Nya homies från laget som jag lärt känna plus några helt okända klockrena typer. Det tackar vi för!


Söndagen blev en liten "refreshning day" för mig. Kollade lite OS och slappade.


Igår gick dagen bra på jobbet, idag sämre! Hmm, en liten utskällning från självaste huvudentreprenören på anlägget. Men det kommer att lösa sig i framtiden. Inga problem!  :)

"Man lär sig av sina misstag" inpräntade jag i skallen!


Träning igår, sådär. Godkänd från min del, men inget mer. Ska göra en bättre idag, för nu har nog alkoholen från helgen lagt sig lite mer!


Ikväll är det champions-league kvartsfinal mellan Milan-Man United! Ajajajj, nervös! Har dålig magkänsla.Tufft motstånd, är nöjd med ett kryss på bortaplan för att sedan vinna hemma med 2-0. Kom ihåg att jag skrev det!


Nej, nu ska jag planera in ett lite spel på United matchen och OS!


Heja Svendsen ikväll, han ska bärga hem vårat första OS-guld i Vancover 2010. Om inte snowboard Helene fixar det innan.

Sverige leder medaljligan över suveränerna Norge. Vad är det som händer??


Tack o hej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil H. Viklökken - 20 februari 2010 22:18

Jag kom upp till beitostølen igår på eftermiddagen. Det ær så skønt och avslappnande att vara hær uppe och bara mysa och slappna av efter mycket jobb och dylikt! Helt underbart.   Idag har jag stått på længden i fjællen hær. Minst 1 mil med Jens ...

Av Emil H. Viklökken - 16 februari 2010 23:00

Sportsidiot som man är lite så handlar det förstås om Manchester "The red Devils" United!  Dem tar hem första åttondelen mot Milan med 3-2 på bortaplan. Viktigt inför hemmareturen. Och vem är det som avgör mesta mästarlaget om inte kungen...............

Av Emil H. Viklökken - 12 februari 2010 16:31

Sweet med helg!   Ikväll blir det pizza och mjöd med handbollsgrabbsen nere i drammen. Mysigt!   Annars blir det nog lugnt faktiskt! ska vila upp mig så jag blir 100 percent healthy.   OS börjar imorn lr inatt. Ska bli lite halvkul att se...

Av Emil H. Viklökken - 11 februari 2010 16:42


och bara 5.5 timmars jobb kvar till helg. Fin fint! Undra vad man ska göra i helgen egentligen?? Inget planerat. Inte vanligt... Hmm, lugnt eller något helt impulsivt kanske? Vi får se hur det urartar sig :).   Nu börjar undertecknd att tillfrisk...

Av Emil H. Viklökken - 8 februari 2010 18:17

Haha sjukt, ja kanske!! Men öppen ärlighet varar längst och vem bryr sig om några ytterligare kan läsa lite om mig.?.?. Inte jag då iallafall.   Idag blir det min första träning på HELA 10 dagar. Galet längesen nu. Frågan är hur kroppen tacklar d...

Presentation


Tar dagen som den kommer. Oavsett blir den bra!!

Omröstning

Vad är skönast??
 Missionären
 Doggy style
 Skeden
 Ridandet
 Oralsex
 Analt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards