Direktlänk till inlägg 22 november 2009

ännu en fin helg.......

Av Emil H. Viklökken - 22 november 2009 18:59

Björgen överst på pallen med två svenskar. Inte illa!  







Den här helgen blev som förväntat. Lyckad med mycket skratt och dricka. Monstret som syns ovanför här är Norska landslagets smörebu eller vad det heter. Där dom vallar skidorna. Den kostar 5.5 miljoner kronor. Det är ju helt sjukt. Hahaha! Vilket as.

Vi hade drömväder igår och idag har det kommit massa snö däruppe.=)

Irish Coffee är ju inte heller fel. Men notera alkoholmängden i glasen. Hehe! Jävla Rolf;). Det där kunde han. Säker kille! Igår åt vi tapas, mycket god mat och i mängder på bordet. Sniglar fanns med på menyn och det var första gången och en av dem få jag kommer äta det. Det var ju ingen höjdare direkt. Hahahah! Helsvart och bara oaptitlig var den. Tur att den var vitlöksmarinerad. Hahaha!!!!

Tack Heidi & Rolf för att jag har fått tillbringa helgen uppe på Beitostölen med er.

Tack för hjälpen också.


Jag måste få ge hunden Sigge en rad i min blogg. En helt underbart fin hund trots många sattyg och dylikt. Men sådan var han och jag kommer aldrig glömma den hunden. Alla skratt och leenden man har fått utav honom. Han blev igår avliden på ett otroligt fint och riktigt sätt. Du kommer klara dig fint pappa. Du har ett enormt psyke alltså.


R.I.P Sigge......

 
 
Ingen bild

stinemor

22 november 2009 22:18

Tjena grabben ! Hann inte prata klart i tel. Vår fasta telefoni är inte pålitlig ! Härliga bilder ! SÅ kul att läsa hur bra du verkar ha det ! Och tråkigt med Sigge .Verkligen. har inte träffat honom så många gånger men han var en skön hund, flera här på Mistel som tycker det var tråkigt att höra ! Har så smått börjat fundera på packning nu ikväll, blir HELT underbart tror jag ! Sköt om dig så hörs vi !

 
Ingen bild

Eva

25 november 2009 21:33

Ska vi byta ett tag? Jag menar, du ser ut att ha det rätt skönt där borta, och jag har mest långa dagar och massa tentaplugg. Kom igen, vi gör det. Du essar mina tentor och jag dricker Irish Coffee ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil H. Viklökken - 20 februari 2010 22:18

Jag kom upp till beitostølen igår på eftermiddagen. Det ær så skønt och avslappnande att vara hær uppe och bara mysa och slappna av efter mycket jobb och dylikt! Helt underbart.   Idag har jag stått på længden i fjællen hær. Minst 1 mil med Jens ...

Av Emil H. Viklökken - 16 februari 2010 23:00

Sportsidiot som man är lite så handlar det förstås om Manchester "The red Devils" United!  Dem tar hem första åttondelen mot Milan med 3-2 på bortaplan. Viktigt inför hemmareturen. Och vem är det som avgör mesta mästarlaget om inte kungen...............

Av Emil H. Viklökken - 16 februari 2010 17:09

Jag säger då det. Vilken fredag, och vilken lördag! Farligt kul värre...   Haha, det var riktigt roligt i helgen som var. Skulle egentligen bara bli lite pizza och några öl! Du kan ju lägga på 5-6 tuss till för vårat gäng som var ute.:)!! haha. ...

Av Emil H. Viklökken - 12 februari 2010 16:31

Sweet med helg!   Ikväll blir det pizza och mjöd med handbollsgrabbsen nere i drammen. Mysigt!   Annars blir det nog lugnt faktiskt! ska vila upp mig så jag blir 100 percent healthy.   OS börjar imorn lr inatt. Ska bli lite halvkul att se...

Av Emil H. Viklökken - 11 februari 2010 16:42


och bara 5.5 timmars jobb kvar till helg. Fin fint! Undra vad man ska göra i helgen egentligen?? Inget planerat. Inte vanligt... Hmm, lugnt eller något helt impulsivt kanske? Vi får se hur det urartar sig :).   Nu börjar undertecknd att tillfrisk...

Presentation


Tar dagen som den kommer. Oavsett blir den bra!!

Omröstning

Vad är skönast??
 Missionären
 Doggy style
 Skeden
 Ridandet
 Oralsex
 Analt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards