Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Emil H. Viklökken - 6 februari 2010 13:42

Här kommer alla mina tipsförslag inför lördagen... Min säkerhet på spelet avgörs mellan 1-10 units!


Börjar med träningsmatchen melllan Göteborg-Ålborg.


En match som redan påbörjat men där jag självspelat 200 :- på Änglarna.

Låg under tidigt i matchen men har nu vänt. Casha in dubbla insatsen förhoppningsvis. Alltså redan påbörjad! 2-1 ledning jut nu efter 56 min.


Spel 2. Lite sent informerad även denna men det gäller derbyt liverpool - Everton. Båda med helt okej former nu där jag tror på ett kryss, och Gerrard som målskytt till 3.15 ggr pengarna!

Går att livespela också!


Här är då matcherna som ännu inte börjat och som är fullt spelbara.


Man Utd- Portsmouth 1 , hcp (-1.5) till 1.42      9/ 10 i säkerhet.


Rooney gör för övrig mål idag. En ruskig form gör att han är ostoppbar. odds rutn 1.7 kan jag tänka mig. Dåligt odds men mål det gör han! :)

----------------------------------

En fin trippel

United handicap spel (-1.5) 1.42

Barcelona hcp spel (-1.5)  1.52

Real Madrid hcp spel (-1.5)  1.6


Ett odds till 3.15 ggr pengarna. 8/10 

150:-

Möjlig vinst: 518 :-

------------------------------------

Juventus tar en fin skalp borta idag mot Livorno.

Oddset till fina 2.05 !  6/10


Stoke-Blackburn 1 2.25  6/10


Hull -Man City 2 1.72   7/10


Oerhört formstarka Bayern München vinner borta idag mot Wolfsburg till fina 1.72

8/10


Oddsen är hämtade fån Unibet!


Enligt mina senaste spel så skall det ge en utdelning på runt 75 % i vinst... Det gäller bara att spela dem rätta nu.


Good Luck!







Av Emil H. Viklökken - 6 februari 2010 12:58

Hej hallå!


Klockan ställdes på 10.30, självväckning kl. 10. 15. Så det var skönt. Nu är man utvilad och laddad inför den stundande kvällen. Skall till Tj och leka mig frisk ;)...

Blir väl en och en annan öl med lite värmande rom som ska tillfredställa min kropp, vilket det kommer göra. Hoppas också det kan bidra med att min helvetes förkylning kan försvinna. Har pågått i 10 dagar nu typ! Undra hur många liter snor man har skickat ut???? Minst 3-4 liter alltså. Har hört att det kan produceras 3 dl snor per dag i en människas kropp. Det har det minst gjort i den här snoken alltså. Haha, usch men sant!


Förmiddagen har börjat fint med frukost, ägg, kaffe, rostade mackor och en ljuvlig bakgrundsmusik såsom Ted "teddan" Gärdestad!


  


Här har det planerats tips kan jag tala om. Satt uppe inatt och kollade fighten mellan Atlanta-Washington Capitals pga. 6 timmars sömn tidigare under eftermiddagen. Dem sistnämnda har slagit ett nhl-rekord på 12 matcher i rad vunna utan förlängning. Lika imponerande tog dem en ny skalp inatt. 5-2 och en briljant Ovechkin samt Bäckström... Vilka lirare! 300 plus på kontot, ja tack! Så nu har man planerat in nya spel för en fin spellördag. Tipsen kommer snart i ett nytt inlägg! :)


Så håll utkik...


Måste försöka få lite liv igen på denna blogg nu. Taskigt med läsare efter nyår. Kom igen nu, hjälp till här :D. hehehe!!!


Önskar er alla en riktigt fin lördag... Det ska iallafall jag ha!


Hade bra allesammen. Ikke gjör noe jeg ikke ville gjort. ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tar dagen som den kommer. Oavsett blir den bra!!

Omröstning

Vad är skönast??
 Missionären
 Doggy style
 Skeden
 Ridandet
 Oralsex
 Analt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards