Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Emil H. Viklökken - 9 januari 2010 02:51

Hmmm, vad ska man säga efter att man har klarat av en vecka med ca. -20 i snitt varje dag och för första gången på länge jobbat ute i en hel vecka just denna??? Jadu, inte ett svårt val. SKÖNT ATT DEN ÄR ÖVER :)! Det har dock inte varit så farligt. Allt handlar om att klä sig gott, vilket jag presterat över förväntan med. Jag är ju som många av er vet en grabb på kanske 13 % kroppsfett vilket inte är mycket och då måste ta till mina färdigeheter i att klä mig. Man blir på sätt och vis mer peppad av att jobba i denna kyla för då måste du stå i, annars är det kört! "Finlandshettan", är en fruktad klädsel som få tänker på. Dröm! Jobbat lite extra idag, men med vad är hemlighetsstämplat! ;)


Jaha, tackar för gårdagen och natten med en god natt. KUL!


Vinner inte United mot ett väldigt formstarkt Birmingham imorn så vet jag inte vad Ferguson mer måste göra än att värva Agüero eller någon annan storstjärna! För det ska inte spela någon roll om man möter ett annars nederlagstippat lag.

Skärpning nu!   


Northug vinner för övrigt Tour de ski utan problem för er som undra. Tro inte alla svenskar att Hellner eller Rickardsson kommer att ta det här!  :D


Nu ska jag messa gojäntan;)!



Presentation


Tar dagen som den kommer. Oavsett blir den bra!!

Omröstning

Vad är skönast??
 Missionären
 Doggy style
 Skeden
 Ridandet
 Oralsex
 Analt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards