Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Emil H. Viklökken - 20 januari 2010 23:19


Sverige har slagit till med dunder och brak... Idrottsgalan år 2010, direktsänd i tv, miljoner tittare och en ordentlig smäll på käften till Norge!


Blev ritkigt överraskad när jag hörde händelsen. Hahaha!!

Tycker bara att det är kul att man driver med varandra. Men nu har man gett ifrån sig en riktig känga. Norge kommer igen, det vill jag lova. Pratas om det i radio :)!


Lider svenskarna så mycket med att STOREBROR Sverige gått och blivit LILLEBROR till NORGE??? Tungt ni måste ha det! ;) hehe.....


Jag tycker det var ett roligt hatutlåtande, avundsjukt, iskallt, oempatiskt hån!


Tänk om vi skulle enas som en nation. Avundsjukan vinner aldrig! ;)...

Kunde lika gärna varit Norge som gjort en sverigevisa och ett filmklipp med en sprängande vit glob ståendes vid Gullmarsplan.

------------------


Jobbet går bra om ni undrar. Man har arbetslust, och det är en av dem viktigaste egenskaperna man kan ha inom arbetslivet. Eller hur??


Handbollen går fint. Fullt igång med träningar.


Kärleken går även den fint. Ingen älskare, och glad är jag över det. Haha! ;) 

Har min lilla lillreka :D!


Nej, nu är det verkligen nattdags här. Sov så gott!



"Avundsjukan vilar aldrig"

Presentation


Tar dagen som den kommer. Oavsett blir den bra!!

Omröstning

Vad är skönast??
 Missionären
 Doggy style
 Skeden
 Ridandet
 Oralsex
 Analt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards