Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Emil H. Viklökken - 27 januari 2010 22:38

Premiären avklarad i handbollen. Seriematchen mot ett drammen 2 med spelare från elitserien. Vi gör en helt o kmp och vinner med 37-33. Jag fick ca. 30 min speltid. Gjorde enligt några i laget matchens snyggaste mål. Gör man inte så många så för man göra dem snygga. ;). Haha!! Fick en kontringsboll på kanten och blir samtidigt tryckt av två spelare ut mot kanten och så tar jag sats, upp i luften tacklad flippar jag bollen över huvudet på keepern i ett mycket dåligt läge. Riktigt skönt! Nöjd då. Annars är jag väl inte på topp men det kommer. Skönt att varaigång med matchandet igen. Nu kör vi :)! Obesegrade i serien och ett tufft stundande kval upp till näst högsta i Norge ligger och väntar...


Förkyld igen. Hatar det, tappar suget på det mesta förutom en liten reka ;). Hahaha!!!


Dåligt bloggande nu, men det har med läsarna att göra. Hehe!! Ingen motivering just nu. Ledsen.


Sov så gott allihopa.


Presentation


Tar dagen som den kommer. Oavsett blir den bra!!

Omröstning

Vad är skönast??
 Missionären
 Doggy style
 Skeden
 Ridandet
 Oralsex
 Analt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards