Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Emil H. Viklökken - 12 januari 2010 23:35

Jadu, en helt vanlig dag i vardagen. Spelade förresten min första match med St. Hallvard(div.2) idag. Vi vann mot ett div.1 lag ikväll. En godkänd debut, 18 min speltid, en försvarsmiss annars bra försvar. 2 avslut, 1 mål och en SLARVIG miss plus två skapade straffar. Tränarens ord efter matchen: Såg bra ut Emil!

Skönt!

Tittat på bilder från Thailand för 2 år sedan när jag var där med mitt ex. Vilket dröm land. Jag saknar det så.


Jag ska tillbaka dit inom 5 år på en riktig långtripp. Någon som vill hänga på??? Säg bara till, jag säger då inte nej. Jag måste dit igen. Jag verkligen helnjöt där.


Galet vackert också! Sjukt. Är så avis på alla som drar hit och dit tvärs äver Jorden. Och vad gör jag? Jobbar i Norge på Oras i ett kallt sargat land. Hmm, absolut inte illa men jag vill tillbaka så mycket.

Säg till om någon vill börja planera något. men inte det närmsta året. Må gå i lära litt mer först. Sen må jeg bare söke om fri og ta mig en tur altså. :D


Här kommer några småsköna bilder.

      

  

            



Dröööööööööm! Saknar det. Shit alltså.


Presentation


Tar dagen som den kommer. Oavsett blir den bra!!

Omröstning

Vad är skönast??
 Missionären
 Doggy style
 Skeden
 Ridandet
 Oralsex
 Analt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards