Alla inlägg den 1 december 2009

Av Emil H. Viklökken - 1 december 2009 22:39

Från att ha börjat blogga i sisådär mitten på september så har snittet för varje månad gått upp helt klart godkänt!


Från 15-20 sep kanske: 94 läsare


Okt: 256


Nov. 319


Rekordet på en dag ligger på 27 läsare. Inte illa, har hamnat på runt 25 flera gånger men målet denna månad blir att komma över 30 st på en dag iaf. :)  


Så kom igen nu alla läsare som hänger här inne ibland. Don´t leave me! För det hade jag tänkt att förbättra. Sprid ut den till alla bara. Haha, lr kanske inte. Nej! Strunta i det. :D


Det är för er jag levererar. Därför är det viktigt att ni finns här för mig;). Hehe!!



Tack alla ni som är här inne. Det är ändå lite kul att en sådan som jag kan "hålla liv i hålan" och har er besökare här:D. Hoppas ni trivs!


Börja skriv ännu mer i kommentarerna. Det är bara roligt!

Och kom med förslag på vad jag kan skriva om! Något intressant. 


Förresten så funkar inte den där omröstningen så bra direkt. Det finns egentligen bara en anledning till att Halle Barry leder överlägset. Haha, jag vet vem det är. Och han står mig nära. Verkar alltså som att en del kan rösta flera ggr medans jag inte får fram mitt svar. ILLA!


Jaja, kommer med en ny snart så får vi se hur det går!


Sov gott!

Av Emil H. Viklökken - 1 december 2009 22:15

Morn. Idag har jeg värt på trening igjen. 1 uke sen sist. Det var vel ikke det mest optimale men må bara pröve og komme seg igang. Föltes ganske bra ut. Men man er jo litt utslitt nå da! Så får vi se åssen formen er imorra når man står opp kl. 05.00 =) Herlig!!!!!!!! Ny dag, nye muligheter!


Jeg må si en ting at jeg ikke er pen nå altså. Er så langhårete at det ikke går å gjöre noe med det. Helt je-vl-i-g! Så på fredagen så blir det i topptrim igjen;). Sånn passe til helga og utgang! Da får dere se en nydelig Emil på bilde i bloggen ;). Gled dere!


Imorgen skal en del gutter fra Oras spille en liten innebandycup etter jobben. Og jeg har blitt tilbydd?!?!?! en plass på laget. Jeg var ikke sen til og si ja. Så "kölla" er med til jobb imorgen og jeg skal banke motstanderen sönder og sammen med laget :D.  


Nei, höre litt på Melissa Horn sammen med et par klementiner så er dagen ferdig for idag. Idag er det for den delen 1 desember. Tida går fryktlig fort nå. Jeg rekker ikke med alt jeg har lyst til! :/


Men men!

Ni får ha en fortsatt fin tirsdag så snakkes vi senest på fredagen.



"Om en blind leder en blind, faller båda i gropen"

 

Okej??!!

Presentation


Tar dagen som den kommer. Oavsett blir den bra!!

Omröstning

Vad är skönast??
 Missionären
 Doggy style
 Skeden
 Ridandet
 Oralsex
 Analt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards