Alla inlägg den 6 december 2009

Av Emil H. Viklökken - 6 december 2009 19:40

Jaha, då var ännu en helg på väg mot sitt slut. En helg med mycket dricka i handen och en glad Emil=).


I fredags var jag hos Tj och förade med några av hans polare. Sen drog vi ut i Drammen. Det var dött på byn. Det fanns inte mycket att hänga i julgranen där alltså... Aldrig varit med om maken till så lite folk. Men vi hae kul ändå. Nattens höjdpunkt var taxichauffören som inte befann sig på någon väg. Han hade lyckats med en riktig avkörning. hahaha!!! Vad vi skrattade. Vi gick och snackade med honom. Han var överraskande på bra humör och positiv. Hahaha!=)


Igår blev det inte heller en lugn kväll. Nej du, det var hemmafest i Lierbyen. Oj så drunky jag blev. Inte ok! Men jag var ju inte ensam om det sååå. =)

Det var ritkigt trevligt. Knut-Olav och Tommy var på besök. Vi åt kalkon, otroligt gott. Heidi gjorde det mycket bra. Stor eloge! Den här kvällen hade det mesta. Mycket är också dokumenterat och det är bra. Haha!!!  


Vad drack vi då?? Hmm..


-Öl, glögg, Captain Morgan, jäger, akvavit(ytterst lite, ingen höjdare direkt), P2 och Chapel Hill... =)


Nej, det har varit en toppenhelg som nästan alla här i Norge. Så det gillar vi.


Är nå vajsing med uppladdning av bilder. Funkar inte. Märkligt. Får prova till veckan=).


Idag drog familjen Lindqvist till Thailand. Gläds med dem. Drömland! =)


Hörs imorgon.


kramkram



Av Emil H. Viklökken - 6 december 2009 15:09

Nu har det varit jätte dåligt bloggande på mig. Jag vet, och skärpning är ordet som måste läggas till i mitt minne:)!


Det kommer komma ett bra saftigt inlägg ikväll med uppdateringar från helgen och vice versa. Så kika in lite senare ikväll=)!


Tack o hej......

Presentation


Tar dagen som den kommer. Oavsett blir den bra!!

Omröstning

Vad är skönast??
 Missionären
 Doggy style
 Skeden
 Ridandet
 Oralsex
 Analt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards