Alla inlägg den 13 december 2009

Av Emil H. Viklökken - 13 december 2009 22:21

Hahahaha!!!


Frågade en hemlighetsstämplad person om vad för ny omröstning jag skulle ta!


Kom först inte på något sen sa han, ta något om sex då??

-Haha, ska jag sa jag?

-Ja,varför inte??

-Har du helt rätt i blev svaret från min mun så, så blev det! =)


Hehe!


Förra omröstningen om snyggaste skådespelerskan gick till Halle Barry, pga att 1 person har röstat på henne 10 ggr. Tvåa kom Jessica Alba. Fattar inte hur det fungerar det där. Jag kan inte rösta i det "heltatt". Illa!!  


Men men, vi provar igen.


Sov så gott era nötter ;)!!!

Av Emil H. Viklökken - 13 december 2009 19:51

       

-Hallå hallå hejsan....


Helgen har varit lugn och stilla,  men det har varit skönt!

Att få ta igen förra helgens baravader. Ångrar jag inte!


Har varit hos farmor Mimmi hela helgen i ytterkanten av Oslo med pappa också!

Vilat upp mig, spelat kort, fiskat och sett på en massa sport.


Mysigt!


















-Gammal är äldst! ;) En fin idag havsöring på ca. 900 gram!



  



 

 

 

 

Dagens solnedgång nedan vid oslofjorden. Vackert!






    


















































Sen har man provat en hel del nya maträtter i helgen som var, ja jag vet inte riktigt hur jag ska förklara.


Lever, kommer jag inte att äta igen dem närmsta 10 åren. Mer behöver jag nog inte säga. haha! Fy faaaan.....


Har smakat det förr men att det smakade så illa!


-Nej tack! :)

------------------------

Sen har jag provat på lutfisk, som är väldigt populärt i Norge. Torsk som är inlagd i lut, någon sorts stark kemikalie=). Även långa och sej lutas!

Det var ändå helt ok. Det smakade torsk vilket är väldigt gott även om konsistensen var lite geléaktig:). Salt och godkänt!


United torskade i helgen när dem skulle ta in på Chelsea som kryssat mot Everton 3-3. Men då går United och förlorar med 0-1 mot Aston Villa på självaste Old Trafford. Det hör inte till vardagen vill jag säga. Fy vad dåligt! Väntar bara på januari förvärvet så det blir fart igen för Rooney fixar inte det här själv! Tyvärr....


Idag är det ju lucia, 13 december. Det är skillnad med att vara singel och ha ett förhållande på julen. Det vill jag lova! Men men, så är det ibland. Nu märker man knappt att julen är här. Hade ingen aning om att det var Lucia idag och 13 december. Hahaha! Inte ok... Jaja, vi tar nya tag och ser fram emot julafton för det glömmer jag iallafall inte=).



Nice pics från fisket idag va???   


Underbart friskt och skönt var det. Synd bara att min firre som följde efter missade draget helt inne vid land. Skit också! Så pappa vann med 1-0 idag:D. Men du slår aldrig min på 5.9 kg. Ledsen!! Moahhaha!


    



Ha en trevlig kväll!

Mvh Emil

Presentation


Tar dagen som den kommer. Oavsett blir den bra!!

Omröstning

Vad är skönast??
 Missionären
 Doggy style
 Skeden
 Ridandet
 Oralsex
 Analt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards