Alla inlägg den 14 december 2009

Av Emil H. Viklökken - 14 december 2009 16:15

.... är avklarad!


Tog den idag på kontoret. Så får vi se hur jag Emil reagerar på denna hästinjicering! ;). Haha! Nej, men har hört att man kan få ganska kraftiga biverkningar av den. Min kusin har fått en fetsvullnad som är rödblå. Han är dock 11 år men det kan ske alla! Öm som satan tydligen!


Nej, vi får se hur det blir för min del... :)

Jag pallar väl allt, lr?? ;) hihi.


Idag fikk vi julegave fra Oras. Det var et gavekort på 600 nkr i en butikk som har det meste. Helt greit må jeg si altså. Fornöyd som bare den.


Nu bär det snart av på träning.=)


Det har blivit lite mycket skrivande om jobb och träning nu men det är för att det är just det jag håller på med nu för tiden:D!

När man är på jobb från kl. 05.00- 16.00 och har ätit middag så går tiden fort till 18.30 när träningen börjar 4 ggr i veckan. Sen hemma igen runt 21-22 tiden.  Men jag trivs med det. Får se hur länge bara. Tur att säsongen är slut i april. hehe, nej då;)!  


Djurgården är lite halvfarliga i hockeyn alltså. Kul!!


Ni får rösta på min nya "sjuka" omröstning nu. Var inte rädda, jag ser ju bara ip-adresserna och svaren;). Haha, nej då! Kör på. Kom med kommentarer om ni törs:D.


Hare fint så länge.



"Bättre ett ärligt nej än ett falskt ja"

 

 

Det ordspråket är så sant som det låter men många som misshandlar det tyvärr!


Presentation


Tar dagen som den kommer. Oavsett blir den bra!!

Omröstning

Vad är skönast??
 Missionären
 Doggy style
 Skeden
 Ridandet
 Oralsex
 Analt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards