Alla inlägg den 15 december 2009

Av Emil H. Viklökken - 15 december 2009 18:24

Såja, min förhoppning om minst 30 besökare denna månad slogs igår.   

REKORD!!!


Det gillar vi, men ni har glömt att rösta på omröstning. hehe!


Idag har man en lite öm högeraxel efter sprutan som man blivit pumpad med:).

Än värre är det med mitt vänsterknä, fick ett knä stenhårt precis till sidan av mitt knä igår på träningen. Inte mycket skönt alltså! Haltandes framåt tar man sig innan jullovet närmar sig. Fyy! 


Men inte deppa för det, finns många som har det värre. Har varit lite negativ på slutet nu kanske, ska höra upp med det på en gång=). 


Vad gör alla på nyår egentligen?? Första gången på riktigt länge jag inte har något planerat. Det leder säkert till något bra ska vi se! Haha! Alkoholen ska flöda iaf;)...


Band of horses, "The funeral". Riktigt bra låt. Lyssnat sönder den senaste dagarna:)!


Må så bra! 


Ps. Dags för en "norska för invandrare" snart. Hehe!!


krams, tack o hej


Presentation


Tar dagen som den kommer. Oavsett blir den bra!!

Omröstning

Vad är skönast??
 Missionären
 Doggy style
 Skeden
 Ridandet
 Oralsex
 Analt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards