Alla inlägg den 20 december 2009

Av Emil H. Viklökken - 20 december 2009 19:40







Fin bild......



Vilka tillbaka blickar man får av den här tiden. Ojojoj, många fina minnen från en sjukt galet rolig vecka... Glömmer den aldrig grabbar! Reunion soon??



Jadu, fukosten där nere var inte av bästa kvalitet. Haha, en torr rostmacka med enbart ägg på. hihi, stiligt med jägerlocket också;). För några frukostshots blev det ju aldrig något av med;). Hohoho!


  












Magaluf resan med er två glömmer jag aldrig!

Tack för den tiden!




  


Av Emil H. Viklökken - 20 december 2009 18:49

Idag har jeg slått in alle mine julegaver som jeg har her hjemme. Dem blev helt kongelige godt inslaget av meg:). haha!


Det har värt en stille söndag med mye sport på tv:n. Har bynt på pakkingen til Sverige turen på tirsdag etter jobben. Mye dritt som skal med. Fy faen altså. Da blir det först noen dager oppe i Malung med pappa og en del av mine slektinger. Skal bli koselig, gleder meg! Og andre dag jul så drar jeg nedover til Stockholm og kjäre Åkersberga. Herligt, var lengesiden jeg var der nå så gleder meg fryktelig. =)


Men kommer til og savne dere her i Norge!


Stem på min omröstning!


Kos dere....

Presentation


Tar dagen som den kommer. Oavsett blir den bra!!

Omröstning

Vad är skönast??
 Missionären
 Doggy style
 Skeden
 Ridandet
 Oralsex
 Analt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards