Alla inlägg den 3 december 2009

Av Emil H. Viklökken - 3 december 2009 22:55

Uppstigning  kl 05.10


Gå till bussen kl. 05.25


Kallt som tusan... 


Skit, upptäcker att bussen går kl. 05.40 Inte mycket roligt! Stå ute och frysa p..it.t..e.n av mig i 15 min..... Hmmm!


På med arbetskläderna i barackerna... Ut på anlägget kl.06.30 Och sen jobba till 18.30 Hemma igen 19.15 Lite mat och sen iväg på träning strax efter 20.00 Hemma nu igen för en knapp halvtimme sedan. En liten annan vardag nu jämfört med tidigare månader här i Norge. Jag gillar det.


Nu blir det lite lugnt med övertid så det ska bli skönt det med för den delen.


Jag kan ju säga att jag börjar bli frisk igen. För nu har man börjat träna igen och  man känner att träningsvärken är där med råge alltså. =)

Riktigt bra tempo på träningarna. Tur att kondisen sitter kvar lite i muskulaturen. Puuuuuh.

I tisdags hade vi "lite" fys på handbollsträningen. Hahaha, jag bara okej, kul ändå! Börjar med den där fruktansvärt obehagliga skottkärran när en kompis håller i benen och så ska du fram och tillbaka. Det är 1 gång. Notera långsida på en plan. Inte hela planen alltså. Det var inte så farligt. Sen 100 situps.


SEN ska vi köra skottkärran 8 ggr till. Haha, jag skrattade. Trodde han skämtade=). Men det gjorde han visst inte. Hehe! Jag pallade inte alltså. Det fanns även olika varianter på den skiten också. Och sen fällkniven 3 * 20. Fint! Men bra träning.


Och inte nog med det. Man känner att man har gängat rör på jobbet. Man får ta i bra satans mycket! ojoj, vad jag kommer ha stora armar till beach 10 polare. Passa er ;)!


Nej, nu ska jag in i dvala för att jobba halvdag och sen till frissan imorn.


"Tänk inte på bara på framtida, ta dagen som du dagen vill hava!"


God Natt & Sov Gott









Presentation


Tar dagen som den kommer. Oavsett blir den bra!!

Omröstning

Vad är skönast??
 Missionären
 Doggy style
 Skeden
 Ridandet
 Oralsex
 Analt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards