Alla inlägg den 17 december 2009

Av Emil H. Viklökken - 17 december 2009 19:59

Jag fattar ingenting. Det är sex dagar kvar till jul och jag har arbetat på Oras i 3 månader nu. Det är sjukt vad fort tiden går. Har sagt det förr men säger det igen.

8 år sedan "twins tower" föll. Det är galet! 

Men jag är glad för det.


Okej, nu kanske jag borde skämmas men jag lyssnar faktiskt på Jahn Teigen, en kultmusiker här i Norge! Bra röst men gubben är slut som människa snart. "Det vakreste som fins" säger mig något som jag inte förstår helt. Hmmm!


Imorn ska jobbet på jullunch. Åhh, vad jag ska trycka i mig mat. Dröm!


Verkar som att nyår börjar lösa sig. Känns bra och förväntansfull! Tack heiden.

Julafton ska firas hos min faster Unni i Malung i år. En av mycket mycket få gånger tillsammans med min pappa. Jättekul=). Plus min farmor, Knut-Olav, Tommy, Aksel och Unni. Blir toppen, men skulle vilja fira med min morbror plus familj också :(. Tungt, men det kommer fler chanser. Förlåt!


Jaha, dags för en lektion swedish people! =)

Här kommer några ord som inte är vanliga att höra men bra att kunna;). hehe, lr inte!


Eplekjekk= kaxig, stor i käften!


Bötta= hink


Tispe= tikhund


Tosk= sånär som på idiot om inte lite mildare.


Skal du ha Juling= ska du ha stryk.


Skritt= hopp


Medioker lektion, ja jag vet. Men hade inte mer fantasi just nu! Sorry.


Hoppas ni mår bättre än mig iallafall.



Nej, sista julhandeln imorn nu så hörs vi till helgen.

Trevlig helg allihopa.

Presentation


Tar dagen som den kommer. Oavsett blir den bra!!

Omröstning

Vad är skönast??
 Missionären
 Doggy style
 Skeden
 Ridandet
 Oralsex
 Analt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards