Direktlänk till inlägg 16 december 2009

Tack Heidi!

Av Emil H. Viklökken - 16 december 2009 21:16

Idag har jag julhandlat till dem flesta. Har några kvarmen det börjar ordna upp sig nu:D! Härligt...Tack för hjälpen Heidi, utan dig inget lyckat så det var bra att du hängde med.



-------------------------------------------------------------------

Okej, här kommer en av dem sjukaste förklaringar jag någonsin har hört på ett ord. Och, det är fruktansvärt äckligt. Det borde inte skrivas här på bloggen men jag är tvungen. Förlåt, tro inte att jag är ett äckel nu för det är jag inte och ni förstår mig när jag får beskriva händelsen. :)


Och det är sjukt, riktigt sjukt!! Haahhaha... Usch och fy!.!.!.!


Igår jobbade jag med min arbetskollega vilken jag inte känt så länge men kommit bra överens med. En härlig fyr på 23 år och utbildad "rörlegger". Han känner sig skapligt stolt över att ha huvudansvar på mig. ILLA! hehe, nej då!

Men iallafall, vi kom in på ämnet sex när vi snackade skit och översatte könens namn för varandra. Helt normalt enligt mig och jag sa att man kan kalla kvinnans könsorgan för mutta bla.

Då säger karln:

- Hvad betyr musta da?

- Va, ingen aning.

- Jooooda, det finns noe som det heter det.

-Det har jag verkligen aldrig hört. (och glad var jag för det efter att få veta förklaringen)

- Jeg skal sjekke det opp når jeg kommer hjem så skal jeg sende deg en melding.

- Ja, haha, gör det!

 

Så här löd sms:et och förklaringen på ordet:

När man spottar någon i analen och sedan med hjälp av tungan eller fingret "jobbar" upp ett brunt skum i öppningen och sedan suger upp det.
Exempel: Johan tillbringade större delen av sin helg med att musta Alexander, smaken gjorde honom vild av upphetsning.


Det kan ju vara det vidrigaste jag hört. Hahahahahha!

Alla undrar säkert vad jag har för arbetskompis!?!?!?

Var inte oroliga, det gör jag med:D!! hehe...


Han kommer tillbaka imorgon och jag ska fråga honom vart i hela fridens namn han har hört det ordet tidigare. Och här kommer inga ursäkter accepteras :).

-------------------------------------------------------------------------
Ok, tack för idag. Nu har ni säkert lärt er ett nytt ord. Det har definitivt jag och det är inget att skryta över dessvärre. haha! Hoppas inte mina trogna besökare lämnar mig nu;).



God natt och sov så gott!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emil H. Viklökken - 20 februari 2010 22:18

Jag kom upp till beitostølen igår på eftermiddagen. Det ær så skønt och avslappnande att vara hær uppe och bara mysa och slappna av efter mycket jobb och dylikt! Helt underbart.   Idag har jag stått på længden i fjællen hær. Minst 1 mil med Jens ...

Av Emil H. Viklökken - 16 februari 2010 23:00

Sportsidiot som man är lite så handlar det förstås om Manchester "The red Devils" United!  Dem tar hem första åttondelen mot Milan med 3-2 på bortaplan. Viktigt inför hemmareturen. Och vem är det som avgör mesta mästarlaget om inte kungen...............

Av Emil H. Viklökken - 16 februari 2010 17:09

Jag säger då det. Vilken fredag, och vilken lördag! Farligt kul värre...   Haha, det var riktigt roligt i helgen som var. Skulle egentligen bara bli lite pizza och några öl! Du kan ju lägga på 5-6 tuss till för vårat gäng som var ute.:)!! haha. ...

Av Emil H. Viklökken - 12 februari 2010 16:31

Sweet med helg!   Ikväll blir det pizza och mjöd med handbollsgrabbsen nere i drammen. Mysigt!   Annars blir det nog lugnt faktiskt! ska vila upp mig så jag blir 100 percent healthy.   OS börjar imorn lr inatt. Ska bli lite halvkul att se...

Av Emil H. Viklökken - 11 februari 2010 16:42


och bara 5.5 timmars jobb kvar till helg. Fin fint! Undra vad man ska göra i helgen egentligen?? Inget planerat. Inte vanligt... Hmm, lugnt eller något helt impulsivt kanske? Vi får se hur det urartar sig :).   Nu börjar undertecknd att tillfrisk...

Presentation


Tar dagen som den kommer. Oavsett blir den bra!!

Omröstning

Vad är skönast??
 Missionären
 Doggy style
 Skeden
 Ridandet
 Oralsex
 Analt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards