Direktlänk till inlägg 29 december 2009

Annika, Fredrik och Arménd!

Av Emil H. Viklökken - 29 december 2009 16:30

Japp, då har man gått på bio 2 dagar i följd.. Det hör inte till vardagen. Det har varit mkt trevligt.  


Först såg jag Luftslottet som sprängdes med Fredrik, Sandberg och Pontan. Ännu en bra genomförd millenium film. Dem har fått med det mesta från den grymma boken även om mycket saknas:). Och ni som inte läst böckerna, GÖR DET! Verkligen bra böcker. Stackars din partner bara, för du kommer vara klistrad med läsbrillorna. :) Haha...


Avatar var en annan överraskande bra film. Hade kanske inga jätteförhoppningar om den med tanke på att jag och Armend 10 min försent helt spontant köpte biljetter. Men oj så fel jag hade. Sevärd! Rekommenderas för er alla. Bra genomförd film!

Jag gillade den iaf trots sin overklighet.:)

Armend är en fin kille han. Alltid med sin sköna inställning och leende. Fin Kompis!


Idag så har jag träffat Annika inne i stan :). En fin livskamrat för evigt hoppas jag. Gick och iaf försökte handla på mellandagsrean. Annika var inte så sugen på att öppna plånboken;) och för mig blev det bara en cardigan. En stilig sådan. Hehe! En mysfika på drottninggatan och mycket prat om allt möjligt från gamla barndomsminnen till sexliv och framtiden:D.


Ikväll har jag bastat "with my best mate" Fredrik. Verkligen helmysigt, görs allt för sällan. Prat om massa roligt skit :). OCH den iskalla ölen var inte på fel plats. Mycket mycket bra idé heiden. Alltid du och jag:)


Jag läste någon som skrev: Livet Är Sex, Och Livet Är Till För Att Upplevas. Klockren! Den är jag också med på:)


Nu blir det natta för min del. Sov så gott!


 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Emil H. Viklökken - 20 februari 2010 22:18

Jag kom upp till beitostølen igår på eftermiddagen. Det ær så skønt och avslappnande att vara hær uppe och bara mysa och slappna av efter mycket jobb och dylikt! Helt underbart.   Idag har jag stått på længden i fjællen hær. Minst 1 mil med Jens ...

Av Emil H. Viklökken - 16 februari 2010 23:00

Sportsidiot som man är lite så handlar det förstås om Manchester "The red Devils" United!  Dem tar hem första åttondelen mot Milan med 3-2 på bortaplan. Viktigt inför hemmareturen. Och vem är det som avgör mesta mästarlaget om inte kungen...............

Av Emil H. Viklökken - 16 februari 2010 17:09

Jag säger då det. Vilken fredag, och vilken lördag! Farligt kul värre...   Haha, det var riktigt roligt i helgen som var. Skulle egentligen bara bli lite pizza och några öl! Du kan ju lägga på 5-6 tuss till för vårat gäng som var ute.:)!! haha. ...

Av Emil H. Viklökken - 12 februari 2010 16:31

Sweet med helg!   Ikväll blir det pizza och mjöd med handbollsgrabbsen nere i drammen. Mysigt!   Annars blir det nog lugnt faktiskt! ska vila upp mig så jag blir 100 percent healthy.   OS börjar imorn lr inatt. Ska bli lite halvkul att se...

Av Emil H. Viklökken - 11 februari 2010 16:42


och bara 5.5 timmars jobb kvar till helg. Fin fint! Undra vad man ska göra i helgen egentligen?? Inget planerat. Inte vanligt... Hmm, lugnt eller något helt impulsivt kanske? Vi får se hur det urartar sig :).   Nu börjar undertecknd att tillfrisk...

Presentation


Tar dagen som den kommer. Oavsett blir den bra!!

Omröstning

Vad är skönast??
 Missionären
 Doggy style
 Skeden
 Ridandet
 Oralsex
 Analt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards